Oddělení zajišťuje marketingové a reklamní aktivity Fakulty lesnické a dřevařské ČZU v Praze. Cílem oddělení je zviditelnit fakultu a dostat ji do povědomí široké veřejnosti. Činnost je směřována nejen ven, ale soustřeďuje se i na interní vztahy. V rámci těchto dvou směrů je pravidelně realizováno mnoho akcí pro uchazeče o studium, studenty, veřejnost i zaměstnance fakulty. Ti se mohou podle charakteru akce aktivně účastnit či se podílet na organizaci. Spektrum těchto akcí se různě mění a rozšiřuje, mezi ty nejtradičnější patří výstavy, soutěže, prodejní akce a společenská setkání.
Ve spolupráci s dalšími odděleními, katedrami a zájmovými spolky fakulty Marketingové oddělení cíleně buduje vztah mezi fakultou a veřejností, prezentuje vědeckou a pedagogickou činnost a informuje veřejnost o aktivitách fakulty.
Okruhy činnosti:
- akvizice uchazečů o studium;
- prezentace fakulty vůči veřejnosti, realizace výstav, event marketing;
- zajišťování inzerce a reklamy pro fakultu;
- zajišťování propagačních předmětů a materiálů včetně grafického zpracování;
- udržování a prohlubování komunikace s uchazeči o studium, studenty, veřejností i zaměstnanci fakulty.